Thursday, September 2, 2010

Very Special Blog

aku ni kalu time2 opis kalu takde keje suka mengadap forum...
then that forum has led me to this one special blog....
aku panggil special pasal tiap kali aku baca mesti aku rasa cam nak meraung...
sedey sangat sangat sangatttt.... blogger-emoticon.blogspot.com
sorang mak ni created blog tu untuk dotter dia yg dah takde...
kira macam tempat dia berciter2 ngan anak dia la...
sedeyyyyyyyyyyyy.... kalu kat umah sah2 bertisu2 la aku hembus ingus... blogger-emoticon.blogspot.com
tp disebabkan aku ni kat opis terpaksa la aku tahan...
kadang2 tu baca satu perenggan air mata aku dah bergenang...
then aku stop jap... wat keje ker...
ye ler sblom aku banjir dpn pc ni kang bebudak sini ckp aku meroyan lak...
then aku sambung another perenggan plaks...
pastu bergenang lagi....
kadang2 satu post tu aku kena stop byk2 kali takot aku leleh...
aku asyik ternanti2 jer update post dr blog tu... tah ler pesal...
agaknyer pasal aku tak mampu nak beri kata2 semangat kat parents tu...
budak tu laks kiut... lagi la sayu aku baca...
tak leh bayang aku cemaner kalau aku kat tempat mak budak tu...
gila maybe....
seriously hilang org yg kiter sayang tu mmg sakit sgt2....
even org kater takpe... mati tu bukannyer terputus hubungan camtu jer...
trust me ckp mmg senang....
kalu kena kat diri sendiri dgr nama pon kita dah tak leh tahan...
manjang nak nangis jer...
of course time will cure the misery...
tp tah ler baper lamer....
aku doakan org2 yg berada di tempat macam parents budak pompan tu tabah....
aminnnnnnnnnnnn
sapa2 berminat nak baca silala ke...
http://maryamsaffiyah.blogspot.com/

moral of the story: mati tak mengenal usia... insaf...

No comments:

Post a Comment