Sunday, August 22, 2010

Hari Porak Peranda - DOOMSDAY


















ok tak hari porak peranda??? blogger-emoticon.blogspot.com
aku baru jer tingok citer ni smalam...

punyer la ketinggalan bas... citer ni kuar 2008 kan....
dimanakah aku ketika itu???? oooo ketika itu aku tengah peknen...
patut gaks tak tingok citer ni...
mmg ganas habis....
seingat aku la... yg aku tak ingat toksah kira la kan... blogger-emoticon.blogspot.com
ni lar citer paling ganas yg aku tingok setakat ni....
sket2 kepala hancur.... berkecai la... terburai lar....
sket2 patah riuk.... takat potong memotong anggota badan tu ala2 potong sayur jer...
kalu peknen tak mustahil boleh beranak kat situ jer...
pasal duk terkejut jer manjang....
suspense giler pon ader.....
tapi walaupon aku ketinggalan zaman... citer ni mmg best... blogger-emoticon.blogspot.com

1 comment:

  1. aduh, motip sangat la kan ko letak gambar nampak lurah bagai.. ako tau la ko idamkan saiz yg sama, tapi xperlu la obvious sangat.. hoho

    bab2 tgk citer mcm nie mmg ako skip la.. kebas 1 badan.. memancut darah sana sini.. aduh, tak sanggup.. mujo ako xyah beranak.. hahahaha

    ReplyDelete