Monday, August 9, 2010

Kecuraman Dalam Kecurangan

ok ari tu mmg aku janji nak sambung post pasal jejaka ensem kan...
tp smalam aku dah karang punyer la panjang.. tup2 nak post tak leh...
dah ler tak leh.... nak back pon tak leh... mmg siamang la kan....blogger-emoticon.blogspot.com
jadi mood aku nak teruskan citer tu pon terus padam...
lain tahun ler aku sambung....

ari ni aku duk baca2 forum... terbacala pasal problem sorang ni diganggu laki org....
tingat aku dulu2 pernah gaks kena...
tp tak teruk la... pasal aku malas nak melayan... geli aku eh...
dah tua kutuk tak sedar diri....
it happened when i left my first job....
those laki org yg gatal2 tu clients tempat kerja first aku la....
tpon aku kengkonon tanya khabar... camne dgn keje baru...
ok fine... tp apa kejadahnya ko tpon aku memalam...
ko tu ada anak bini.... kurang kasih sayang ke????
sekali dua aku angkat lagi tpon... kengkonon la feeling baik... tak nak jadi kurang ajor...
last2 tak kuasa aku eh.... langsung aku tak angkat...
paham2 sendirik la ko... dah ler korang tu laki org.... muka laks cam pecah umah...
ko ingat aku nak layan ker.... blogger-emoticon.blogspot.com
lainla kalu ko muker cam ni hah....







pk 4000kali gaks aku nak reject... blogger-emoticon.blogspot.com
dan aku akan carik thousands or excuses utk buang rasa bersalah melayan laki org yg ensem ni...
tp mungkin gaks la mereka2 yg susah sgt nak suh laki org gi jauh2 ni sbb laki org tu ensem...
jd diorg rasa cam rugi jer kalu reject laki org tu...
dah ler ensem... duit byk lak tu....
bukan senang nak carik skang ni...
n yes.... laki2 yg ensem n kaya mmg awal2 biasanya dah dibooked....
n it reminds me of my ex-colleague...blogger-emoticon.blogspot.com
let me names her senah okie...
senah ni cantikkkkk... stylo... sexy.... with a gud career.... cam gud package la....
n one day adalah company kitorang buat satu event yg kitorg boleh invite partner kita....
pastu senah ni bawak la sleman ni (bukan nama sebenar pasal aku tak tau nama dia... blogger-emoticon.blogspot.com)
first time tgk sleman mmg ensem... kiut la...
n they both look good together2....














but it turns out si sleman ni rupa2nyer laki org.... sighblogger-emoticon.blogspot.com
and to spice things up... dah anak 2... n satu lagi dlm perot...
bukan senah tak tau... senah tauuuuu sesangat....
tp... dah sayang... bangang punya statement....
yes... me as a wife of course la aku sokong belah bini sleman....
tp even aku blom kawen pon mmg aku tak suka sgt ngan pompan2 yg melayan laki org ni...
bukan takde option pon... the choice is yours... it's for you to determine your own future...
dan lagi alasan si senah...
senah ckp sleman layan dia macam putri....
bawak gi vacation situ sini... endow her with itu ini gifts...
hello pompan!!!! itu mmg umpan yg laki2 guna utk memikat...
so berfikirla guna otak... jgn guna boobs... ops terlebey sudah blogger-emoticon.blogspot.com
aku tau citer pasal senah ni pon dr si munah (satu opis ngan kitorang gaks)....
munah ni pon tak puas ati ngan si senah... cuba gaks nasihat sket2...
tp tak jalan.... org sudah buta jalan...
tu yg munah lepas perasaan kat aku... senah tak pernah directly citer kat aku la...
kitorang pon tak close sgt.... so takkan aku nak gi serang senah lak kan...
according to munah gak yg family senah cam restu anak dia kawen ngan laki org....
sebabnyaaaa... laki tu pandaiiiii.... bukan takat pompan tu ditaburi duit...
ngan family pompan tu pon dpt gak....
so that's why they shut their mouth....
ntah la dunia sekarang.... money can even buy dignity...
dannnn yg paling tak sedap didengar.... bini sleman tu pernah ckp ngan senah yg laki dia sbenarnya takde duit... pinjam duit ngan family bini dia sumer...
tp bg senah... bini sleman just making stories tuk buatkan senah tak kaco laki dia...
mmg ada possibility gak kan.... tp tak kira la dia making story ke.... citer betul ke...
she has rights to do anything in protecting their marriage kan...
dah la anak bakal nak dpt 3.... tak kerja lak tu... nak cerai pon fikirkan anak2.....
kalau ada kerja secure sket....
kesian bini dia... bini sleman ni pon cantik....
munah ckp la... munah kata lagi sweet dr senah...
tp dah namanya jantan gatal batang...
nakkkk jugak menggatal ngan pompan lain....
kalau aku tinggal jer jantan camtu... tu kalau aku la...
mmg la ckp senang kan... tp mmg kita nampak jantan gitu not worth it what...
ok cuba fikir dr perspective si senah ni...
jantan ni ckp dia dah tak sayang bini dia....
tp anak dah nak masuk 3... apa citer tu????
jadi bini dia tempat dia nak lepaskan napsu semata ke???
nak ker ko jadi bini pada org camni...
dan dgr citer gaks bini sleman ni ngandung bini no. 2 pasal nak sedarkan laki dia yg tgh ada affair (n affair tu bukan dgn senah... ngan pompan manala sblom ni)...
dan nampak sgt laki ni spesis senang nak beraffair...
dan bini sleman ngandung kali ke-3 ni laks konon2nya nak sedarkan laki dia lagi la pasal affair dia ngan senah.... (aku pon pelik gaks bini sleman ni... nak sedarkan laki ngan pregnant... tak ker sendiri carik pasal kalu jadik aper2 blogger-emoticon.blogspot.com)
sesungguhnya citer aku dah berbelit2...
better aku stop kat sini sblom citer ni jadi citer tamil....
daaaaaaaaaaaaaaablogger-emoticon.blogspot.com


moral of the story: sesungguhnya ramai aku tgk laki org yg ada affair ni muka innocent giler babi....

No comments:

Post a Comment